neděle 27. října 2013

Ladybox říjen

Vítám vás u článku, který mě osobně moc baví a snad bude i vás! Ano je to otevírání LB za Říjen. V tomto článku vám popíšu moje dojmy, všechny produkty a z čeho jsem měla největší radost. Říjnový LB měl být prý nejhodnotnější v celé historii. Mě přišel docela dost hodnotný, ale co mě celkem sklamalo bylo to, že tvůrci LB lákaly na značku SKIN79 a pak tam dali masku za 30,-. Myslím, že s tímto názorem nejsem sama. Jinak LB nemám co vytknout. 


První co bylo mimo krabičky LB byly nějaké letáčky...
Sleva na eshop www.BB-cream.cz na kterém se prodává SKIN79, který osobně asi nevyužiju.
Další letáček je na PALMER's mléka a poslední je od L'OREÁLU. Ten jsem prostudovala celý.


Teď k samotné krabičce. Vzhled bych asi udělala jinak. Mě by osobně stačilo, kdyby víko bylo jen černě matné a jejich logo:) Obal Ladyboxu je takový do podzimních barev což je na druhou stranu docela fajn. V krabičce jsem našla neuvěřitelných 5 plných balení a 1 vzoreček. 

PALMER's CBF Firming Butter/Lotion [ 179,- za 250 ml ] - Vzorek má nějakých 2,5 g takže asi nepoznám jestli stojí za koupi. Je mi k ničemu, ale chci ho očuchat, protože polovina (no dobře tak 25% lidí) říká jak krásně voní a druhá polovina (dejme tomu, že polovinou myslím 75% lidí) jak to smrdí a nenávidí tyto výrobky, které už se v LB objevily xkrát. 


SKIN79 Face Sheet Mask [ 30,- za 20 ml ] - Mám variantu Red Ginseng Repairing což je červená ženšen zpevňující a revitalizační maska na kterou jsem vážně zvědavá. Už jsem pokukovala po těchto maskách, ale nikdy jsem si jí neobjednala. Děkuji LB za to, že si ke mě maska našla cestu. Určitě jí věnuji samotný článek.


CATRICE Řasenka Better Than False Lashes Black [ 114,- za 12 ml ] - Ladybox mi psal na e-mail, že tam bude řasenka a rtěnka od německé kosmetiky, která ještě nikdy v LB nebyla. Tipla jsem si Essence a nic jiného mě nenapadlo. A najednou tam Catrice? Myslela jsem, že radostí vyskočím 4 metry, protože jsem si strašně od Catrice něco chtěla pořídít, bohužel u nás poblíž nikde neni :(. Řasenku jsem zkoušela, naprostá jednička!!! Řasy trochu slepí, ale dají se lehce rozčesat jiným kartáčkem a ten efekt! 
Wauuuu! Udělám recenzi:).

 CATRICE Gelová rtěnka Ultimate Shine [ 104,- za 3,5g ] - Na rtěnku jsem se těšila a hned jak jsem jí otevřela jsem se lekla! Vykoul na mě pěkně neonový růžový odstín (060). Nakonec jsem zjistila, že je fakt lehoučká na rtech a pro mě tedy nositelná. No, ale zatím nám to spolu moc neklape co se týče slibované hydratace a zbavených rozpraskaných rtů... 


L'Oréal Proffessionnel Mythic Oil Souffle d'Or péče [ 319,- za 190 ml ] - Na tento produkt se strašně moc těším, voní nádherně, balení je nádherné a vypadá nádherně. Snad bude dobrý jak Ladybox píše. Kamarádka ho zkoušela + šampón a byla strašně odvařená z něho. Tak doufám, že budu i já :D. Ano Ladybox psal, že tam bude něco s vlasy, ale nemyslela jsem, že rovnou 2 plné balení! Za což jsem samozřejmě neskutečně ráda. 

 L'Oréal Proffessionnel Mythic Oil Souffle d'Or šampon [ 249,- za 250 ml ] - To samé co u kondiciéru, akorát tento šampon hůře smrdí :D. Má být pro všechny typy vlasů. Strašně se na něj těším, ale musím doplácat mých xxx šamponu...A až poté budem svoji :D. 



 Tak to bylo k dnešnímu článku SKORO vše, Ladybox mě moc potěšil a těšte se na další LB článek v prosinci:) Ještě je tu fotka dua ze kterého mám z LB největší radost a těším se nejvíc na jeho zkoušení! 

Produkty, které mě nejvíce zaujaly:

6 komentářů:

  1. Hezký článek!:-) Ale u té slevy od SKIN79 je vidět ten kód:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok!! Tú riasenku od Catrice by som rada skúsila, ale není u nás Catrice :-(

    OdpovědětVymazat
  3. vše vypadá skvěle! catrice mám moc ráda :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to skvělé je:) Já bych od ní strašně chtěla vyzkoušet x věcí a zrovna poblíž mého okolí prostě nemůže bejt:(

      Vymazat