neděle 13. října 2013

Essence gelové linky

Ahojky!Pro dnešní den jsem si pro vás připravila mojí první recenzi na blogu. Prosím vás berte ohledy, že je to moje první recenze a hlavně jsem začátečník v blogování takže....:D


Recenze se týká těchto gelových linek od Essence.



Linky jsem koupila v drogérii Rossman ve výprodeji takže je už neseženete. Sama od sebe bych si je asi nekoupila, protože jsou šedé a moje linky jsem chtěla v peru, ale jak ležely v tom stojanu s cedulkou 30,- tak se najednou ocitly v mém nákupním košíku ( jak je to asi možné ? :D )

odstín 05 - MIAMI'S INK

Linky slibují Vysokou precizní voděodolnou linku.



Můj stručný názor:
 Linky vše uvedené slibují a já si je nemůžu vynachválit. Drží jako přibité a i můj odličovač na voděodolný makeup s nimi má problém ( musím upozornit, že voděodolnou řasenku má v malíčku ). Voděodolné opravu jsou, mám je ve vodě ozkoušené a ani se nepohnuly. Na to jak jsem se jich bála tak mě mile překvapily. Jsem ráda, že jsem je tam nenechala a jsou moje. Jen škoda, že je Essence zrušila...:( S linkami můžete udělat jak teňoučkou čárečku až po tlustou masivní linku. Dobře mi slouží i jako stíny nebo báze, protože krásně drží. Nakonec bych chtěla zmínit, že linky se neobtiskávají. Prostě jak je nanesete tak je tam máte až do odlíčení!!!






HODNOCENÍ:


2 komentáře:

  1. Ahoj, chtěla jsem se jen zeptat, jestli bys jako další článek neudělala "whats in my makeup bag" aneb co je v mé kosmetické taštičce. Díky a ahoj:-).
    Jinak tenhle článek je celkem vydařený;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj , díky moc:-) Jinak Whats in my makeup bag bude, ale nevím kdy. Mám ho na listině připravovaných článků.

      Vymazat