neděle 24. listopadu 2013

Listopadové nákupy

Dneska nás společně čekají nákupy. Nebudou velké jako říjnové nákupy, přeci jen se blíží prosinec a já šetřím. A teď vůbec přemýšlím, jestli budu vůbec dělat prosincové, protože za prosinec jsem si koupila zatím jen dvě věci a chystám se nakupovat už jen svíčky do zásoby. No uvidíme... Mimochodem jsem vám chtěla říct ještě než začneme, že budu nákupy dělat trochu jinak. Říjnové byly jakoby v seznamu a dozvěděli jste se maximálně cenu a obchod. Takže dneska tu budou produkty jednotlivě nafocené a něco málo k nim:). Už bych měla asi začít ne? :D


BALEA SPRCHOVÝ GEL FIJI PASSIONFRUIT LE
První je tu sprchový gel. Je od značky Balea. Koupila jsem ho ve výprodeji asi za 25,-. Má modrou barvu a voní lehce sladce. Poputuje mamce, protože tydle gely miluje a kort tuhle limitku. Sehnala jsem ho v DMku. 

RADOX SPRCHOVÝ GEL MILK&MAGNOLIA
Začínám tušit, že si říkáte, že jsem sprchogeloholik, ale tajten jsem nekupovala já, ale moje mamča. Koupila ho sobě i mě a prý jí jeden vyšel na 40,- v nějaké akci. Myslím, že v TESCU [?]. Voní lehce, květinově. Akorát já sprchové gely od Radox moc nemusím. Hodně vysušují pokožku... Snad tenhle bude jiný.


FREEMAN PEEL-OF MASK POMEGRANATE
K Vánocům mi mamka chce (dobře já jí řekla, že jí chci) koupit masku od FreemanaVolba byla jasná! Určitě slupovací okurková... Jenže jen tak jsem v Globusu a tam koukám na Freeman masky a co nevidím. Novinka! Granátové jablko. Řekla jsem si, že nejdřív raději vyzkouším tuhle v pytlíčku za 35,- a když mi bude vyhovovat šáhnu po velkém balení. Čekejte článek na tuto masku.


NIVEA ČISTÍCÍ PLEŤOVÁ PĚNA AQUA EFFECT
V Globusu byla akce na pleťovou kosmetiku Nivea. A abych to nebyla já a odešla s prázdným. Vzala jsem tuhle pěnu za 70,-. Popravdě jsem od ní čekala trochu víc, ale ne, že by byla špatná. To né! Je to horší průměr. Ale za co chválím je pěkné balení. Hezky pění.

NIVEA CREME 50ml
Pokud jste četli Empties tak víte, že mi došel krém od Niveii. Je to
můj oblíbenec a favorit na zimu. Tak jsem poprosila mamku jestli by mi v Tescu nevzala nový a prý na něj měli akci za 30,-. Tenhle krém jste tu viděli minimálně 3x :D A ještě uvidítě několikrát, protože je nejlepší krém.

ESSENCE ŘASENKA TRIPLE BLACK
Přesouváme se k části dekorativní kosmetiky a té tu je nejvíce. První na řadu přichází v poslední době moje oblíbená řasenka od Essence Triple Black.Akorát se omlouvám za ten hodně rozmazaný obal řasenky,nevím jak
se to vůbec stalo. Kartáček má do tvaru přesípacích hodin a je uhlíkově černá jak Essence slibuje.Kupovala jsem jí na začátku měsíce v DM za 60,-.


RIMMEL LONDON MAKEUP STAY MATTE
Vzorek makeupu byl v časopise JOY a já ho ráda vyzkouším. Nevím co k němu říct, když jsem ho ještě nezkoušela. Plné balení stojí kolem 120-130,-. Asi bych po něm šáhla, kdyby byl tak dobrý jak Rimmel říká.

NYC LIP BALM APPLELICIOUS
Na tento balzámík bude brzo recenze, takže toho nechci moc napsat dopředu. Důležité je, že jeho cena je 60,- a já ho sehnala v Rossmanu a z jeho nákupu jsem nadšená. Mám ho v odstínu 356 Big Apple Red.
Voní nádherně ovocně.


MISS SPORTY ULTRA SHINE GLOSS
Lesk už neseženete, možná někde ve výprodeji. Ve výprodeji jsem ho já sehnala za 30,-. Je to taková teploučká podzimní barva (007 WATCH OUT). Na rtech nelepí,je příjemný. Nevysušuje. Možná bude recenze.

SYNERGEN KOREKTOR
Synergen je značka Rossmanu a když jsem tam po delší době jela byly tyto dva poslední ve výprodeji asi kolem 20,-. Vzala jsem jeden i mamče. Na mě je celkem tmavý, mamce by mohl vyhovovat. Odstín je to 03 a je až lehce do karamelova. Kryje celkem fajn a má krásný balení.

ESSENCE 2in1 KAJALOVÁ TUŽKA
Tahle tužka byla taky v časopise JOY. Myslím, že tyhle ty tužky se už neprodávají. Je strašně měkoučká. Na oku jsem jí ještě neměla a je v odstínu 12 FREE & STYLE. 
MISS SPORTY TVÁŘENKA
Tvářenku jsem pořídila v tetě kolem 60,-. Vůbec nevím co si o ní myslet. Kolem neonového růžového odstínu je hnědý třpytkatý odstín, na který jsem se tak moc těšila a on vůbec neni pigmentovaný. Za to ta neonově růžová, která se v testru tvářila jakože lehce tak to je katastrofa. Balení je hrozné, určitě ne do kabelky! Otevírá se a hned první den co mi spadla z menší výšky na koberec se rozpadla se trochu rozzsypala. Jediné co je asi pozitivní je to, že nesmírně dlouho vydrží! Mám odstín 009 Peachy Doll.

ALVERDE TUŽKA NA LÍČENÍ
Tudle tužku bych si od sebe asi nekoupila, ale byla ve výprodeji v DM tak jsem si jí vzala. Názor na ní nějak nemám. Akorát blbě kreslí a ještě hůř se rozmazává. Kdyby nestála jen 11,- tak toho asi lituju.
Je v teplém žlutém odstínu 20 GELB.

ALVERDE DUO STÍNY
Další věc od Alverde. Opět to bylo ve výprodeji akorát stíny stály kolem 50,-. Byla jsem z nich nadšená, ale teď je to spíš takovej přešlap. Růžová, na kterou jsem se tak těšila není vůbec pigmentovaná a bílá vůbec nic nevydrží. Odstín 46 PHENOMENAL PINK.

NIVEA ŠAMPON A KONDICIONÉR DIAMOND VOLUME
Oba dva vzorky mi přišli i s dopisem (který mě mimochodem mile potěšil tak jako vzorečky) od Niveii. Ještě jsem je nezkoušela, určitě vám o nich dám vědět, třeba si koupím plné balení. Těším se hlavně na kondicionér. A co jsem čuchala k vůním v obchodě (abych nemusela otevírat vzorečky jen kvůli vůni) tak voněli pěkně. No uvidíme jestli slíbí to co mají...


GLISS KUR BALZÁM NA VLASY TOTAIL REPAIR
V Tescu vždy probíhají akce na nějaké vlasové přípravky, zrovna probíhala na Gliss kur tak jsem šáhla po nějakém balzámu, protože je mám celkem ráda, jen co jsem přišla domů jsem na něj četla (negativní) recenze. Konzistence je hutnější. Ještě jsem ho nezkoušela, ale co můžu říct je, že pěkně voní a vy se těšte na recenzi. Stál kolem 50,-.
BALEA KRÉM NA RUCE BEAUTIFUL BERRIES LE
Krém jsem viděla u Anett tak jsem ho chtěla zkusit, když jsi ho tak vychvalovala. Vůně nádherně vydrží na rukou třeba 6 hodin. Úplně úžasná vůně jako když si uvaříte čaj s příchutí lesní plody. Tu vůni mám trochu spojenou se zimním obdobím. Krém pěkně hydratuje. Je to sice limitka, ale v DM ho pořád mají tak si vemte 30,- a šup pro něj!

Tak k nákupům to bylo všechno. Někdy musím udělat informační článek, protože bych vám toho chtěla hodně říct<3! Jinak vám strašně děkuju za krásné komentáře, že mě sledujete na blogu a tak.
Jste úžasní!

PS: Chtěli by jste spíše nákupy s nějakým popiskem jako tyto nebo takový jen seznamový jako byly říjnové?:)


18 komentářů:

  1. Ja tiež teraz tak trochu šetrím čiže moje nákupy nie sú tiež nič moc!! Musím si tiež niekedy kúpiť aspoň to malé balenie masky od Freemana nivea mi tiež došla urobím na blogu spotrebované niekedy na konci mesiaca tiež si musím kúpiť novú!! A ten balzám od NYC je praste úžastný mám jeden, ale to mi nestáčí musím si ešte nejaký kúpiť!! :-D

    http://www.beautytome001404.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se budu chystat na další nákup těch balzámu od NYC, bude brzo recenze:) Tam se vše dozvíš:)
    Těším se na tvoje spotřebováno :DD:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určite si ešte aspoň jeden kúpim a potom tiež urobím recenciu! A aspoň nikto sa teší na môj článok ja tiež sa neviem dočkať kedy pridáš ďalší

      Vymazat
    2. Já taky :D Ty máš vlastně stejný odstín jako já viď? :D:)

      Vymazat
    3. Aha, trochu fail :( :D Zajímalo by mě jak vypadá na rtech :)

      Vymazat
  3. super recenzie! :)

    pozývam ťa na moju giveaway !:)
    http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)

      Určitě se kouknu a přihlásím do tvé GA:)

      Vymazat
  4. Ta maska se mi líbí asi ji někdy zkusím :) A místo toho krému na ruce mám sprcháč :D ale kouknu se jestli najdu i ten krém na ruce :) Nebo spíš něco někomu koupím už musím něco začít kupovat k Vánocům :)))..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten sprcháč ti závidim! :D To musí nádherně vonět :3 Já na ní dám nějak v prosinci článek jestli si jí koupím ve velkým a vlastně jak celkově funguje:)

      Vymazat
  5. krém na ruce mám a je fakt úžasný <33 :)
    Jsem tvá nová čtenářka. Follow za follow? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, a ta vůně :3

      Děkuju moc!!! :) Jojo už tě sleduji také :)

      Vymazat
  6. Niektoré veci vyzerajú fakt zaujímavo :3 A ja osobne mám značku Balea hrozne rada a tiež si kupujem takéto voňavé vecičky :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Balea umí a nepožaduje za to bůhví jak přehnané ceny :) Snad každou věc co od Balea mám nádherně voní! Chystám se na nákup tělových voňavých mlék. :D:)

      Vymazat
    2. Oo, tak to odporúčam. Ja už jedno mám a možno urobím recenziu. Je fakt super :) a ešte som videla jedno čokoládové, čo tiež nádherne vonia :3 možno si ho ešte kúpim :D

      Vymazat
    3. Já jsem si také z víkendového nakupování jedno přivezla, ale dám si ho až pod stromeček:) A voní naprosto božsky.

      Vymazat
  7. Ahoj :) Ten krém od Balei je vážně úžasně voňavý a mám vždycky chuť na čaj, když si namažu ruce :D
    Zajímala by mne recenze na korektor a na pěnu od Nivei. :) Pokud budeš dělat, budu moc ráda :) Super článek, mimochodem!

    Denča z http://denis3world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:) Já taky, je to boží věc! Úplně bych ho snědla:D
      Recenzi na tu pěnu asi udělám :) Děkuju moc:)

      Určitě se kouknu a nechám komentář :)

      Vymazat